Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos* zorg dragen voor reparatie of vervanging.

*Met uitzondering van maatwerk en gepersonaliseerde artikelen en/of services


Klachten

Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een mail te sturen naar info@stikselsenprints.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vraag & antwoord

Meestgestelde vragen
Mocht je andere vragen vragen hebben tijdens de productie of bij ontvangst van je bestelling kun je altijd contact opnemen. 

WhatsApp: bericht ons!
Mail: info@stikselsenprints.nl

SEP Zakelijk

Ben jij een zakelijke klant? Dan kan je, ook als beginnende ondernemer, prima terecht bij Stiksels en Prints. We adviseren je over producten en vormgeving, zorgen voor een heldere offerte, en leveren al vanaf een oplage van 1 stuk!

Maak nu een account aan

[instagram-feed]

   

© 2018 - 2021 Stiksels en Prints | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel